Całoroczna kampania wizerunkowa dla Galerii KEN Center – Spotkajmy się!

Naszym priorytetem przy współpracy z centrum handlowym Galeria KEN Center było dotarcie do osób zamieszkałych w dzielnicy, w której mieści się obiekt – do mieszkańców warszawskiego Ursynowa.

Ponieważ Ursynów to przede wszystkim miejsce życia rodzin w tym młodych małżeństw, w kampanii posłużyliśmy się największym atutem centrum czyli bogatym wyborem usług oraz towarów dostępnych w jednym miejscu.

Dzięki temu :

  • zbudowaliśmy większą świadomość mieszkańców dzielnicy na temat korzyści płynących z robienia zakupów w Galerii,
  • zdobyliśmy nowych klientów spoza dzielnicy,
  • utrwaliliśmy relacje z obecnymi klientami,
  • zwiększyliśmy rozpoznawalność marki KEN Center.

Tworząc kampanię reklamową, skupiliśmy się na szeroko pojętym działaniu outdoorowym (billboardy i citylighty), a także na projektowaniu reklam prasowych i internetowych.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07