Kampanie dla OBI Polska w latach 2014-2015

Głównym założeniem Naszej kampanii dla marketu budowlanego OBI było dotarcie do klientów zainteresowanych tematyką związaną z remontowaniem domu, pielęgnowaniem ogrodu oraz urządzaniem wnętrza.

Dodatkowo wzmocniliśmy świadomość stałych klientów sklepu, utrwalając w niej myśl przewodnią marketu: największy wybór produktów o najwyższej jakości. 

Nasze działania miały na celu wzrost sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów.

By osiągnąć swój cel przeprowadzaliśmy cykliczne kampanie ogólnopolskie bazujące na:

  • projektowaniu katalogów o konkretnej tematyce np. ogrody, remonty, wnętrza,
  • akcjach billboardowych,
  • materiałach wspomagających sprzedaż (POS),
  • reklamach radiowych, prasowych.

 

  • katalog_01
  • katalog_02
  • katalog_03
  • katalog_04
  • katalog_05
  • katalog_06
  • katalog_08
  • katalog_09
  • katalog_10
  • katalog_11
  • katalog_12
  • katalog_13
  • katalog_14
  • katalog_15
  • katalog_16
  • katalog_17
  • katalog_18
  • katalog_19
  • katalog_20
  • katalog_21
  • katalog_22
  • katalog_23
  • katalog_24