Przygotowanie kampanii dla PKP Intercity z okazji inauguracji startu pociągów Pendolino – „Kolej w nowych czasach.”

Największym priorytetem naszej kampanii reklamowej dla PKP Intercity było poinformowanie pasażerów polskich kolei o pojawieniu się możliwości podróżowania Pendolino oraz zainteresowanie ich tą opcją.

Dodatkowo uświadomiliśmy klientom korzyści, jakie płyną z podróżowania pociągami nowej klasy. Korzyści te to m. in. zmniejszenie czasu dotarcia do celu bez potrzeby zaniżania jakości podróżowania oraz przystępna cena.

Naszym zadaniem była organizacja eventu towarzyszącego pierwszemu przejazdowi Pendolino po polskich torach.

Realizując swoje zadanie, opracowaliśmy spójna akcję promocyjną, w której zawarliśmy:

  • projekty graficzne,
  • zorganizowanie biura prasowego oraz saloniku dla VIP-ów,
  • reportaż: filmowy oraz zdjęciowy,
  • akcję związaną z rozdawaniem pasażerom upominków przez hostessy ( m. in. koszulki, kolorowanki, puzzle), a także organizowaniem gier zarówno w pociągu, jak i na Dworcu Centralnym.

 

  • pendolino01
  • pendolino02
  • pendolino03
  • pendolino04
  • pendolino05
  • pendolino07
  • pendolino08
  • pendolino09
  • pendolino10
  • pendolino11
  • pendolino12
  • pendolino13
  • pendolino14
  • pendolino15